Сдам Сам

ПОЛЕЗНОЕ


КАТЕГОРИИ







Мученичны Октоиха, глас 7 (см. на «Господи воззвах» субботы).





Стих: Из глубины́ воззва́х к Тебе́, Го́споди, Го́споди, услы́ши глас мой.

Мученичен Октоиха: Му́ченицы тьму́ безбо́жия прогна́ша, все́м показа́вше челове́ком Богоразу́мия све́т.

Стих: Да бу́дут у́ши Твои́, вне́млюще гла́су моле́ния моего́.

Мученичен Октоиха: Спа́се, не постыди́ мене́, егда́ прии́деши суди́ти ми́ру всему́, сту́дная дела́ сотво́ршаго.

Стих: А́ще беззако́ния на́зриши, Го́споди, Го́споди, кто постои́т? я́ко у Тебе́ очище́ние есть.

Мученичен Октоиха: Сла́ва Тебе́, Христе́ Бо́же, апо́столов похвало́: и му́чеников весе́лие: и́хже про́поведь, Тро́ица Единосу́щная.

Стих: И́мене ра́ди Твоего́ потерпе́х Тя, Го́споди, потерпе́ душа́ моя́ в сло́во Твое́, упова́ душа́ моя́ на Го́спода.

Мученичен Октоиха: Святи́и му́ченицы, и́же до́бре страда́вше, и венча́вшеся, моли́теся ко Го́споду, спасти́ся душа́м на́шым.

Стихтры Минеи с 15 марта, мч. Ага́пия и иже с ним, глас 8:

Стих: От стра́жи у́тренния до но́щи, от стра́жи у́тренния, да упова́ет Изра́иль на Го́спода.

И стихира Минеи: Му́ченицы Христо́вы седмочи́сленнии,/ гони́телей стремле́ния и ну́ждную сме́рть в ничто́же вмени́сте,/ но благоде́рзостно отлучи́вшеся/ мужему́дренно к боре́нием/ и победоно́сною сла́вою оде́явшеся,/ причто́стеся пра́ведным всем,/ с ни́миже вас всегда́ сла́вяще, ублажа́ем.

Стих: Я́ко у Го́спода ми́лость, и мно́гое у Него́ избавле́ние, и Той изба́вит Изра́иля от всех беззако́ний его́.

Стихира Минеи: Му́ченицы Христо́вы седмочи́сленнии,/ гони́телей стремле́ния и ну́ждную сме́рть в ничто́же вмени́сте,/ но благоде́рзостно отлучи́вшеся/ мужему́дренно к боре́нием/ и победоно́сною сла́вою оде́явшеся,/ причто́стеся пра́ведным всем,/ с ни́миже вас всегда́ сла́вяще, ублажа́ем.

Стих: Хвали́те Го́спода, вси язы́цы, похвали́те Его, вси лю́дие.

Стихира Минеи: Му́чениче страда́льче Ага́пие,/ благи́х исто́чника,/ жела́нных кра́йнейшее возлюби́в,/ потща́лся еси́ испи́ти ча́шу муче́ния,/ призыва́я Бо́га Жива́го Боже́ственное И́мя./ О, му́жества твоего́!/ О, терпе́ния твоего́!/ и́мже получи́ти сла́вы и све́тлости/ я́ве сподо́бился еси́.

Стих: Я́ко утверди́ся ми́лость Его на нас, и и́стина Госпо́дня пребыва́ет во век.

Стихира Минеи: Му́ченицы преблаже́ннии,/ на во́льное заколе́ние са́ми себе́ преда́сте,/ и зе́млю кровьми́ ва́шими освяти́сте,/ и возду́х просвети́сте прехожде́нием./ Ны́не же живете́ на Небесе́х,/ к Све́ту невече́рнему/ о нас всегда́ моля́щеся, Богови́днейшии.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Мертвен Октоиха (см. в стихирах на стиховне в пяток вечера), глас 7.

По о́бразу Твоему́ и по подо́бию созда́вый, Го́споди, испе́рва челове́ка, и в раи́ поста́вил еси́ владе́ти Твои́ми творе́нии: за́вистию же диа́волею прельще́н бы́в, я́ди причасти́ся. За́поведей Твои́х престу́пник бы́в. Те́мже па́ки в зе́млю, от нея́же взя́т бы́сть, осуди́ его́ возврати́тися, Го́споди, и испроси́ти поко́й.

Или иной мертвен:

Упоко́й, Спа́се на́ш, Жизнода́вче, я́же преста́вил еси́ бра́тию на́шу от вре́менных, зову́щыя: Го́споди, сла́ва Тебе́.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Богородичен, догматик глас Октоиха, глас 7:

Ма́ти у́бо позна́лася еси́, па́че естества́, Богоpо́дице, / пpебыла́ же еси́ Де́ва, па́че сло́ва и pа́зума: / и чудесе́ Рождества́ Твоего́ сказа́ти язы́к не мо́жет. / Пpесла́вну бо су́щу зача́тию Чи́стая, / непости́жен есть о́бpаз pожде́ния: / иде́же бо хо́щет Бог, побежда́ется естества́ чин. / Те́мже Тя вси, Ма́теpь Бо́жию ве́дуще, / мо́лим Ти ся пpиле́жно, / моли́ спасти́ся душа́м на́шим.

Посем бывает вход с кадильницею. Иерей благословляет вход.

Диакон: Прему́дрость, про́сти.

Лик: Све́те тихий святы́я сла́вы Безсме́ртнаго Отца́ Небе́снаго, Свята́го, Блаже́ннаго, Иису́се Христе́. Прише́дше на за́пад со́лнца, ви́девше свет вече́рний, пое́м Отца́, Сы́на и Свята́го Ду́ха, Бо́га. Досто́ин еси́ во вся времена́ пет бы́ти гла́сы преподо́бными, Сы́не Бо́жий, живо́т дая́й, те́мже мир Тя сла́вит.

Диакон: Во́нмем.

Священник: Мир всем.

Диакон: Прему́дрость, во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас 4: Пасы́й Изра́иля вонми́, наставля́яй я́ко овча́ Ио́сифа.

Лик: Пасы́й Изра́иля вонми́, наставля́яй я́ко овча́ Ио́сифа.

Чтец, стих: Седя́й на херуви́мех яви́ся.

Лик: Пасы́й Изра́иля вонми́, наставля́яй я́ко овча́ Ио́сифа.

Чтец: Пасы́й Изра́иля вонми́,

Лик: наставля́яй я́ко овча́ Ио́сифа.

Диакон: Премудрость.

Чтец: Бытия́ чте́ние. [Быт. 12:1–7.]

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Рече́ Госпо́дь Авра́му: изы́ди от земли́ твоея́, и от ро́да твоего́, и от до́му отца́ твоего́, и иди́ в зе́млю ю́же ти́ покажу́. И сотворю́ тя в язы́к ве́лий, и благословлю́ тя, и возвели́чу и́мя твое́, и бу́деши благослове́н. И благословлю́ благословя́щыя тя́, и клену́щыя тя́ проклену́: и благословя́тся о тебе́ вся́ племена́ земна́я. И и́де Авра́м, я́коже глаго́ла ему́ Госпо́дь, и идя́ше с ни́м Ло́т. Авра́м же бе́ ле́т седми́десяти пяти́, егда́ изы́де от [земли́] Харра́н. И поя́т Авра́м Са́ру жену́ свою́, и Ло́та сы́на бра́та своего́, и вся́ име́ния своя́, ели́ка стяжа́ша, и вся́кую ду́шу, ю́же стяжа́ша в Харра́не: и изыдо́ша поити́ в зе́млю Ханаа́ню. И про́йде Авра́м зе́млю в долготу́ ея́, да́же до ме́ста Сихе́м до ду́ба высо́каго: Ханане́и же тогда́ живя́ху в земли́ [то́й]. И яви́ся Госпо́дь Авра́му, и рече́ ему́: се́мени твоему́ да́м зе́млю сию́. и созда́ та́мо Авра́м же́ртвенник Го́споду я́вльшемуся ему́.

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Проки́мен, глас 4: Ра́дуйтеся Бо́гу Помо́щнику на́шему.

Лик: Ра́дуйтеся Бо́гу Помо́щнику на́шему.

Чтец, стих: Приими́те псало́м, и дади́те тимпа́н.

Лик: Ра́дуйтеся Бо́гу Помо́щнику на́шему.

Чтец: Ра́дуйтеся Бо́гу

Лик: Помо́щнику на́шему.

Диакон: Повели́те.

Священник же, взем обема рукама кадильницу, и свещник со свещею, стоит пред святою трапезою, зря к востоком, и назнаменуя крест, глаголет: Прему́дрость, про́сти.

Таже, обратяся на запад к народу, глаголет: Свет Христо́в просвеща́ет всех.

Чтец: При́тчей чте́ние [Притч. 14:15–26.]

Диакон: Во́нмем.

Чтец: Незло́бивый ве́ру е́млет вся́кому словеси́: кова́рный же прихо́дит в раска́яние. Прему́др убоя́вся, уклони́тся от зла́: безу́мный же на себе́ наде́явся, смешава́ется со беззако́нным. Остроя́ростный без сове́та твори́т: му́ж же му́дрый мно́гая терпи́т. Разделя́ют безу́мнии зло́бу: кова́рнии же удержа́т чу́вство. Попо́лзнутся зли́и пред благи́ми, и нечести́вии послу́жат пред две́рьми пра́ведных. Дру́зи возненави́дят друго́в убо́гих: дру́зи же бога́тых мно́зи. Безче́стяй убо́гия, согреша́ет: ми́луяй же ни́щыя, блаже́н. Заблужда́ющии [непра́ведницы] де́лают зла́я: ми́лость же и и́стину де́лают благи́и. не ве́дят ми́лости и ве́ры де́лателие злы́х ми́лостыни же и ве́ры у де́лателей благи́х. Во вся́ком пеку́щемся е́сть изъоби́лие: любосла́стный же и безпеча́льный в ску́дости бу́дет. Вене́ц прему́дрых бога́тство и́х: житие́ же безу́мных зло́. Изба́вит от злы́х ду́шу свиде́тель ве́рен: разжиза́ет же лжи́выя ле́стный. В стра́се Госпо́дни упова́ние кре́пости: ча́дом же свои́м оста́вит утвержде́ние [ми́ра].

Священник: Мир ти.

Диакон: Прему́дрость.

Чтец же поет: Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Таже правый и левый лики, и весь предстоящий в церкви народ стоит дондеже чтец пропоет, на коленях молящися. И по пропетии чтеца, первый лик поет тожде:

Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Чтец же и другая страна лика, и предстоящий народ стоит на коленях, молящися.

Таже чтец поет первый стих:

Го́споди, воззва́х к Тебе́, услы́ши мя; вонми́ гла́су моле́ния моего́, внегда́ воззва́ти ми к Тебе́.

И по пропетии стиха, поет вторый лик:

Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.

Тогда чтец и первый лик, и тоя страны предстоящий народ припадает на колена.

Таже чтец поет вторый стих:

Положи́, Го́споди, хране́ние усто́м мои́м и дверь огражде́ния о устна́х мои́х.

И паки первый лик поет:

Да испра́вится моли́тва моя, я́ко кади́ло пред Тобо́ю, воздея́ние руку́ мое́ю, же́ртва вече́рняя.







ЧТО ПРОИСХОДИТ, КОГДА МЫ ССОРИМСЯ Не понимая различий, существующих между мужчинами и женщинами, очень легко довести дело до ссоры...

ЧТО И КАК ПИСАЛИ О МОДЕ В ЖУРНАЛАХ НАЧАЛА XX ВЕКА Первый номер журнала «Аполлон» за 1909 г. начинался, по сути, с программного заявления редакции журнала...

Что способствует осуществлению желаний? Стопроцентная, непоколебимая уверенность в своем...

Конфликты в семейной жизни. Как это изменить? Редкий брак и взаимоотношения существуют без конфликтов и напряженности. Через это проходят все...





Не нашли то, что искали? Воспользуйтесь поиском гугл на сайте:


©2015- 2024 zdamsam.ru Размещенные материалы защищены законодательством РФ.